2019-11-04
1 листопада на базі ОЗЗСО «Самарівський ліцей імені Петра Штика відбулися семінари для вчителів гуманітарного, спортивно-естетичного та технологічного циклів Самарівської ОТГ.
Учителі-словесники працювали над темою «Діяльнісний метод на уроках гуманітарного циклу як ефективний засіб формування ключових компетентностей учня».
Відкрила семінар заступник голови сільської ради з гуманітарних питань Галина Хомук., яка висвітлила тему семінару, наголосивши на важливості використання діяльнісного методу у освітньому процесі.
Учитель зарубіжної літератури Валентина Цапук ознайомила учасників семінару з особливостями застосування кубика Блума під час вивчення літератури та навела приклади ефективної роботи з ним.
Учителі української мови та літератури Наталія Демчук та Людмила Штик поділилися досвідом технології складання та використання інтелект-карти та запропонували учасникам семінару скласти власні інтелект-карти за обраними темами.
Вчитель англійської мови Іванна Шинкарук продемонструвала один з інноваційних засобів навчання – лепбук та провела майстер-клас з його виготовлення.
Заступник з навчально-виховної роботи Ірина Скибук висвітлила питання застосування в освітньому процесі сучасних ІКТ, зокрема проведення WEB-квестів та QR-квестів на уроках гуманітарного циклів.
Учителі спортивно-естетичного та технологічного циклу під час семінару вивчали питання формування ситуації успіху в умовах підвищення рівня психолого-педагогічної компетентності педагогів.
Відкрила семінар голова МО вчителів спортивно-естетичного та технологічного циклу Валентина Зданевич, яка обґрунтувала важливість та актуальність обраної теми.
Проблему семінару детально розкрили у своїх виступах учителі фізичної культури Олександр Цапук, Ольга Кондратюк, вчитель музики Олександр Євтушик.
Учитель фізкультури Роман Октисюк ознайомив присутніх з досвідом участі самарійських ліцеїстів у Всеукраїнському конкурсі «Джура-прикордонник».
Заступник з виховної роботи Ольга Ковальчук та соціальний педагог Ірина Назарчук провели тренінг з теми семінару.