2019-05-14
13 травня на запрошення директора Самарівського ліцею Зої Супрунюк до Самарів прибули наукові співробітники ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» з Києва: Оксана Дубініна, заступник директора Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» з навчально-виховної роботи, доцент кафедри управління проектами та загально-фахових дисциплін, кандидат педагогічних наук; Леся Інжиєвська, доцент кафедри психології та особистісного розвитку Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», кандидат психологічних наук, та Тетяна Бурлаєнко, завідувач кафедри економіки, підприємництва та менеджменту Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», кандидат педагогічних наук, доцент.
Вони провели науково-практичні студії на тему «Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагога в умовах трансформаційних змін суспільства». Програмою були передбачені заходи як для педагогів, так і для учнівської молоді.
Для педагогів:
· тренінг «Попередження булінгу в дитячо-юнацькому колективі» (Оксана ДУБІНІНА, Тетяна БУРЛАЄНКО);
· Work-shop «Мультимодальний підхід використання арт-технік у проектній діяльності» (Леся ІНЖИЄВСЬКА).
Для старшокласників:
· тренінг з профорієнтації для старшокласників (Леся ІНЖИЄВСЬКА);
· Work-shop «Мультимодальний підхід використання Арт-технік у проектній діяльності» (Леся ІНЖИЄВСЬКА);
· тренінг «Попередження булінгу в дитячо-юнацькому колективі» (Оксана ДУБІНІНА, Тетяна БУРЛАЄНКО).
Участь у заходах взяли вчителі та учні Самарівського ліцею, заступник сільського голови з гуманітарних питань Галина Хомук, а також запрошені представники вчительської та учнівської спільноти інших освітніх закладів Самарівської ОТГ: НВК сіл Язавні, Самари-Оріхові, Межисить, Залухів.
Кожен з учасників отримав корисні знання та досвід для використання у своїй діяльності: учні познайомилися з особливостями роботи університету, попрацювали над колективними проектами, осмислили проблеми, пов’язані з булінгом в учнівському середовищі; учителі опрацювали методики використання арт-технік та отримали практичні поради щодо попередження булінгу серед підлітків.
На завершення усім педагогам - учасникам студій були вручені сертифікати.